در این مطلب در ابتدا قصد داریم تا در مورد مزایای کمپین تبلیغات بنری یا شبکه تبلیغات مختصر توضیحی دهیم.در ادامه این مطلب به انتخاب متن مناسب برای بنرهای تبلیغاتی خواهیم پرداخت.
کمپین تبلیغات بنری و اینکه آیا این کمپین ها که در قالب نمایش بنر تبلیغاتی گذاشته می شود میتواند به برند سازی ما کمک کند . موضوعی است که امروز و در راستای مقالات طراحی بنر سایت رضاگراف کمی در مورد صحبت خواهیم کرد .
مزایای کمپین تبلیغات بنری یا شبکه تبلیغات
قبل از هر چیز به این موضوع بپردازیم که شبکه تبلیغات کلیکی یا همان ( شبکه تبلیغات بنری ) مزایای بسیاری دارد خصوصا برای شرکت های بزرگی که با کمبود بودجه برای تبلیغات از طریق طراحی بنر و ایجاد کمپین مواجه نیستند . این شبکه های به دیده شدن برند شما کمک می کند و با توجه به ابزار های موجود در طراحی بنر تبلیغاتی ، اگر کمی هوشمندانه به موضوع ایجاد کمپین بپردازید قطعا می توانید نتیجه مطلوب و قابل قبولی را دریافت کنید .
بزرگترین ویژگی شبکه تبلیغات بنری
یکی از برترین ویژگی شبکه تبلیغات بنری این است شما میتوانید بنر تبلیغاتی خود در تعداد بسیاری از وب سایت های نمایش دهنده به نمایش بگذارید ، قالبا هر کدام از وب سایت هایی که بنر شما را نمایش می دهند دارای بیننده بسیاری هستند و یک حساب سر انگشتی پی خواهی برد که در هر ثانیه می توانید بنر سایت خود به کاربران میلیونی در فضای مجازی به نمایش بگذارید .
در کنار باید اشاره ای کرد ، در شبکه تبلیغات کلیکی شما میتوانید تعداد زیادی سایز بنر انتخاب کنید و اینکار به کمپین شما کمک خواهد که که تبلیغ شما بدون کمترین دغدغه ای در بیش از 99 % وب سایت های نمایش دهنده در دید کاربران قرار گیرد .
آیا کمپین تبلیغات بنری به برند سازی کمک میکنند
پاسخ به این سوال بسیار ساده است اما در عمل کمی دشوار . که رعایت برخی اصول از جانب تبلیغ دهنده و اهمیت به طراحی بنر را طلب میکند . بحث برندسازی بحثی پیچیده و گسترده است که به هیچ عنوان نمیتوان در مقاله طراحی بنر به آن پرداخت ، اما برای برند سازی از راه کمپین بنر تبلیغاتی ( بنر گیف ) باید به نکات متعددی اشاره کرد . اگر برای تبلیغات بنری خود برنامه ریزی داشته باشید ، بودجه مناسبی صرف آن کنید و یک بنر تبلیغاتی متناسب با برند خود ایجاد کنید . بله ، این موضوع امکان پذیر است .
اهمیت اینکه چه متن یا چه شعار های تبلیغاتی سودآور در طراحی بنر برای نمایش بنر تبلیغاتی خود انتخاب می کنید به حدی است که میتواند یک کمپین تبلیغاتی بزرگ و یا حتی کوچک را به جرات ، با شکست مواجه کند . خیلی افراد به ویژه مدیرانی که برای شروع و سرمایه گذاری در عرصه تبلیغات مجازی پا میگذارند در تکاپو و تفکر به اینکه چه متن یا چه شعاری برای طراحی بنر تبلیغاتی خود انتخاب کند می افتند . امروزه وقتی به تبلیغات با مفهوم از طریق تصاویر ( بنر ) نگاهی می اندازیم پیشرفت شایانی را در بخش های مختلف تاثیر برای موفقیت یک کمپین مشاهده می کنیم که میتوان به متن ، المان ها ، عناصر گرافیکی و حرکات موشن جذاب اشاره داشته باشیم .
اما در این بین همچنان هستند شرکت هایی که با انتخاب متن های پیچیده و طولانی به جای تاثیر مثبت در روند جذب مخاطب ، برعکس عمل کرده و تاثیر منفی در طراحی بنر و نمایش آن می گذارد .
اهمیت انتخاب متن مناسب برای بنر تبلیغاتی
برای انتخاب یک متن یا شعار برای درج در تبلیغات کافی است به چند کلمه ی موثر و جذاب فکر کنید ، متن های خود را تا جای ممکن کوتاه کنید و به جای توضیح در مورد خدمات قابل ارائه ، آن را به یک تیتر-عنوان یا شعار 2 الی 3 کلمه ای تبدیل کنید ، این امر نه تنها به ضرر شما نیست بلکه کمک میکند تا بیننده اینترنتی در زمان اندکی که برای مطالعه و مرور یک صفحه می گذارد زمانی را هم صرف مشاهده بنر تبلیغاتی شما کند .
شک نداشته باشید که عوامل متعددی برای موثر بودن یک بنر دخیل هستند ، که امروز تنها یک مورد مهم ( انتخاب متن ) اشاره داشتیم . در آخر مجددا پیشنهاد میکنیم ، استفاده از شعارهای طولانی و کسل کننده به جد بپرهیزید و با اینکار کمک زیادی به جذب مخاطب بنر و افزایش نرخ کلیک تبلیغات خود کنید .
به وبلاگ خود خوش امدید